tufan

Gönderen organicman


kulağım dan düştü
ilk heceleri
ne çok uzak şimdi ne yakın
umutsuzluk gibi
yada umut
ikisinin ortası
şimdi şikayet ettiğim zamanlara geri dönmek istiyorum
beyenmediğim mekanlara ,beni deli eden seslere
ve zavallı süperman gibi
çaresiz saklıyorum
insan gibi sevememeyi
işte bu yüzden
sevemiyorum siz
hep ikisinin ortası sözler veren
gerçekmiş gibi konuşan ,
gerektiğinde göz pınarlarını kurutan
dünyalıları

sevgi yaptığınız her şeyi
düşünmeden tükettiğiniz gözleri
sözleri
acısız sevinçleri
ve şait ettiğiniz bütün doğa olaylarını

toplayıp
bu tufandan gidecegim
yanımda...

|

2 yorum

  1. Adsız Said,

    sen o çok sevemediğim
    aglayıp gülemediğim
    bırakıp gidemediğim
    kalbimin tek sahibisin...

    Posted on Nisan 02, 2006

     
  2. Adsız Said,

    okyanusta kaybolan bırınıgormek ıstersen aynaya bak gozlerınde onu goreceksın yazmıstın ya bana bakıyorum aynaya o okyanusta kaybolan sen degıl benmısım meger kendı denızlerımde sessız sedasız boguluyorum

    Posted on Ekim 10, 2006

     

Yorum Gönder