pembe t-shirt

Gönderen organicman

keşke her şey
ilk sahnedeki pembe t-shırtun kadar gerçek olsa
okadar anlam yüklediklerinden haberi yok pembenin
oysa aklımda kalan sadece beyaz tenine yakışan yapışan pembe t-shirt ün
gözlerinle konuşmayı öğretiyor sana
sonra gözlerinden düşüyor bütün renkler
asılı kalınca insanlara
ben dün akşam bu salak kafede
pembeyi astım sana
pembede gitti hayatımdan
yeşil gibi
mavi gibi
siyah beyaz fotoromanda sanki farkedilirlermiş gibi
evet deleri bitişik yazıyorum
onur duyduğumu anlayın diye
evet rahatsız olun diyorum
renklerdede:) kurtulun diye
çünkü ben çok boya kaybettim gökyüzümde
belki biraz yeşiliniz vardır diye
ben size söylemedim
bi yandan üzülürsünüz diyede
benim adım kırmızı kan görüp dayanamazsınız diye
böle geçeçek benim resmi bekleyen ressam hayatım
ve ben hep o çivi gibi durup abanmasını bekleyeceğim anlamsız tabloların
pembe t-shıtünü giy sevgilim
ben dün gece sildim pembeyi
bizi ağlatırlar diye
ulan oğlum
kaç kere dedim bunlar bi tür zaaf diye
aman boş ver
düşünce özğürlüğü nedir ?
seni sevmek istiyorum
terinin tenime ...

|

1 Comment

  1. Adsız Said,

    sen bitanesin,yazılarında öyle..

    Romantıksin romantiğim romantiğiz:)

    yüregıne saglık arkadasım,döktürmüşsün yine..

    Posted on Kasım 12, 2006

     

Yorum Gönder