ben bir kelebeğim

Gönderen organicman



jenerik

cast
onur: tozlu yağmur
yağmur:parlak elmas
nil : ısıtan güneş
yağmur:sihraz
aşk: yalan ova
yalan: kahreden düzlük

producer :
TANRI







duriye,nazire
nası yapışıyor üzerine bir oyuncunun şiforeni gibi
ya bilinmeyen jenerik isimleri :)
tv makinesinde binnur kaya'ya rastladım 3 sn izi almaz diyordu
jenerik okumanız
bazen bakamak istemiyorum diyor
duriye dediklerinde
gaffurun kim olduğunu biliyormusunuz
yada burhanın ?
gazeteyi açtım ajda pekkan
manşet
ben sahnedeki ajda değilim
bu şizofreniyi anlamanız gerek ?(ayrılıklarına gönderme yapıyor)

sevgililerim
anlamanız lazım
ben gerçek onur değilim
bir diğerinden başka bir diğerinize
ben o sahnedeki onur değilim
şizofrenimi anlamanız lazım

jeneriği okumanız lazım
onur diye çağırmayın
bakmıyacağım.
;)

0 yorum

Yorum Gönder