benim fikrim geldi!

Gönderen organicman


uzanıyorum şehre bugün içimden günler geçiyor hatırı sayılır ,simit kokusudur bu şehirde sabah içimden susam taneleri dökülüyor,tane tane kop koyu hemde
rüzgar tanıdık gelir deniz getirir
zannediyorsun deniz oluyor gözlerim gözlerime bakamıyorum
düğüm düğüm oluyor ellerim
düğüm düğüm çözüyor soguk burda
bugum içimden geçtim bizzat kendimin
hazırken ben bütün dengesizlikle güne
çarptın göğsüme
döküldü düğüm düğüm tanelerim içime içime
bu şehre en çok ayrılık yakıştığından
hemen şurda otogarın yanında otururum ben
sudan gözlerim var gemileri hiç sevmem denizleride
ama ismi deniz olanları severim genede
genelde
denizler hep kız olur tanrılar hep erkek
gücünde severler,gücüde severim
en çok kelimelerinki ni
en isabetlilerini
üstü açık görürüm rüyaları (hülya çok çok selam)
dünyaları yutarım ben
karınca olmayı isterdim küçükken birde aşık
bide hırsız
kapılarım karşı tarafta taraf tutuyor esmerliğim
çok esmerdim eskiden
kapı çalıyor
gitmem lazım...

|

0 yorum

Yorum Gönder