kış şiiri vol.1

Gönderen organicman


gözümün feri söndü,bakamıyorum artık sana
deymiyor bi yerlerine
değemiyor nazar
küçükken tuvalet suyunda yıkadılar yüzümü
okadar nazara inandık ki
kendimiz çarptık geleceğimize
gelecekler diye
çok da boyum uzamadı
büyümedim büyüttüm acıları
acıları ağlattım
şimdi tepeden bakıyorum tepelere
ben bilirim
neden bu kadar esmer
beyaza hasret çikolatalarım var
varlıktan
şimdi bihter seviyorum ben
süt kokusu
içimi yakıyor kalbimi kaynatıyor
süt bittiyse şekerli su içelim
ekmek yoksa pasta yiyelim
aşk yoksa ayrılık çekelim
son karesinde
her yeni günün
şimdi tepelere bakıyorum
inandıran kudret
ellerinde günüm,günlüğüm
sen yaz derken yazıyorum
kışın pek hayal oluyorum pek kırık olanından
kışın açılıyor esmerliğim
kışlıkları çıkardım
kalın tüylü bütün sevgililerimi
ne şarkılarım oldu
ne şarkılar tuttum ben bu yaz,
tutuldum suya vurdum bu yaz
içim geçti
şarkılar şezgonlara yapışmış
canım çok çekti şöle
yanacakmış gibi kokan bi yaz
hani susuz yaz
hani klor kokusu
fönsüz saçlar
kapruzz
geçtim sahilinden kışımın
kışlıkları yazlıkları
yalovayı
sonrası ağlayan asfaltları



ahmet'e,hande'ye,ferhan'a,derya'a cem'e en çok da erhan'a selam
geçen yaz geldi şarkılarıma :)

|

0 yorum

Yorum Gönder