flame melange..

Gönderen organicman


mutluyum
çok
seni sevebileceğim için
sevmek yeter bize
sevişemesek bile
çok sonra çekerse tenin beni
diye kokumu değiştirmeyeceğim
sende hep o çizğili atletini giy
bi bakarsın tekrar aşık oluruz
çok sonra
çok bir vakitte
belki yağmurun olmaz
belki sesinde
ama ben sölerim
sevgilim eskiden
bir yağmurdu diye
hoşgeldin
kalbimin baş köşesine
çok sevsemde
senden sonra birini
yüzünü vereceğim herkese
yağmur du benim sevğilim
akıp gitti
sicim gibi
ğöğsümden..

onun yerinde olmak istersen diye şiir
sanada yağmur diyelim
dönüştürülebilen sevgi varmıdır?
ısır kollarımı
saatler yap
zaman hep
sevişmemizi göstersin

zaman akıp giden
bütün şiirlere konu olan
ama ben seni yazdım
bu şiire
tüm zamansızlıklarda
yağmur yağsın diye


seni çok sevdiğimi sölediğim kadar
sevgilim diyebilseydim sana

yağmur yağsın artık
ben bu şiiri bitirmek üzereyim

replik geçsin
introsu da
min biriya te kiriye sevgilim.

mum mum.. mum istiyorum ....

|

0 yorum

Yorum Gönder