bir nevi 25 yaş şiiri

Gönderen organicman


biliyorum haksızlık ettim .annem olsaydı sorumsuzluk derdi sanırım.

ilkokuldayken hesap makinesiyle oynamayı çok severdim.2000 yılında kaç yaşında olacağım?2005 de kaç sevgilim olacak?
bugün sabah aynaya bakınca seni görür gibi oldum hani o cin ,rengini tanımlayamadığım gözlerini,sonra havlumu almak için komidine uzandığımda ayağıma ağır mı ağır soğuk mu soğuk bir şey deydi.ayağıma çarpıp komidinin altına giden o zamanın hesap makinesi boylu boyunca uzanıyordu komidinin altında !
ilk önce anlamadım elimi uzatıp almaya çalıştığımda o malum makine belli belirsiz sıfır rakamını gösteriyordu.
içim ürperdi kara hafızamın aniden maddeleşerek ve senin gözlerinin üstüne gelmesinden.
aynı akşam baba ve piçi bitirmiştim.belki zihnim getirmişti onu orya belki kitabın kahramanı banu teyze:.
ben gözlerinde eskimek hesap makinelerinde tekrar beraber hayal kurmak istiyorum.belki çok açık oldu belki çok acıklı
kusura bakma ben bir zamanın küçük emrah filimleriyle büyüdüm.
ne fark eder diyorum sonra
ha sensiz ha senle
sonra metroya biniyorum
sanabenzeyen bir meçule dalıyorum
son istasyona kadar
sen olsaydın yapmazdım biliyorum sana benzeyen suratlara hikaye kurmazdım.
ben olsaydım sen o hep aramızda ölü bir yılan gibi yatan zamana* aldırmazdın.
sen bana hiç birşey yapmadın
hesap makinesinde rakamlarından çarpıp duran zaman tenime yapıştı..
bende dönemiyorum hemde en geriye

zamanın birinde gökten düşerse bir şey diye
hani ben onun için
mutlu sonları seversin diye
aslında geçmiş olsun diye
yok 2016'da 35 olacağım diye haber vermek istemiştim.
tempo tempo tempo
forte forte

|

0 yorum

Yorum Gönder