son sevişme şiirleri..

Gönderen organicman

yagmurda yağdı
dizlerin ağrımıştır senin
üşümezsin biliyorum
ama yanına birazda beni al








sevebilirmisin yeniden beni ?
bu sefer sözlerin acıtıyor beni
öpüyorsun ama
sadece salyaların kalıyor dudak uçlarımda
silemiyorum bile
ellerim sen kokacak bugun
rahat bir uyku çekerim
bakma
diyorum
yeniden aşık olamam sana
bir başka ben veremem sana
salyalarını
silmiyorum
birini bulana kadar
dudaklarımı çatlamaktan kurtaracaklar.
bu sana benim elveda mektubum
şimdi ve sonra
hiç bir zaman
ne bir sayfada
ne bir fotoda seni anlatmayacağım
seni çok özlemiştim ya
senle alakası yok muş
hepsi
aşka duyulan özlemmiş sevgilim
sevgilim demedim ya sana hiç
senle alakası yokmuş
...

|

2 yorum

  1. Nede güzel Yazmışsın Yahu....

    Posted on Eylül 14, 2007

     
  2. Adsız Said,

    thanksu cok sevmiştim

    Posted on Mart 15, 2009

     

Yorum Gönder